אנו, גירטרוניק, עוסקים בשיפוץ והחלפת גירים לרכבי יוקרה, ספורט ורכבים בעלי תמסורת DSG, CVT – תמסורת משתנה רציפה, EasyTronic, דאבל קלאץ, קלא’ים יבשים / רטובים גירים רובוטיים ועוד’. שיפוץ גיר אוטומטי לב.מ.וו הוא חלק מסדר היום שלנו, אנו משתמשים במחשבים ייעודיים לדיאגנוזה של בעיות מורכבות ובמכשור המוביל והחדיש בשוק העולמי שהומלץ ע״י יצרני הרכב.
הרכב שלך חשוב לך, הגיע הזמן לתת לו את הטיפול שמגיע לו ובמחירים חסרי תחרות!
איזה דגמי אודי אנו משפצים?
שיפוץ גיר אוטומטי לב.מ.וו מהדגמים:
תקלות נפוצות בגיר BMW
הבעיות הכי נפוצות בגיר של BNW הן: מחסור בשמן גיר (שזו למעשה סיבה מרכזית להרבה מאוד בעיות בגירים אוטומטיים); יחידה מטכרונית פגומה; בעיית מצבר, כאשר המצבר ישו ומתרוקן זה הרבה פעמים עלול להוביל לתקיעה של הגיר; גם בעיה באלטרנטור עלולה לגרום לתגובה דומה בגיר. בעיות נוספות שאופייניות לגירים אוטומטיים של רכבי BNW הן:
- נורת התרעה על כשל במערכת ההילוכים
- גיר תקוע
- ממסר מדלג ומחליק
- מעבר הילוכים חורק
- מנוע עובד אך ההילוכים לא עוברים
כשיש חשד לבעיית גיר חשוב להבין מה מקור הבעיה, במקרה של BNW מי שאמון לזהות את הבעיה הוא מרכז שירות מורשה של BNW שגם מחזיק בציוד דיאגנוסטיקה ייעודי למכוניות BMW.
מה אפשר לעשות כשגיר של BNW נתקע?
אם אתם בדרך ונתקלתם בבעיית גיר ב-BNW לפעמים ניתן לפתור (לפחות זמנית) את הבעיה באמצעות כמה פעולות פשוטות ששווה לנסות לפני שמזמינים גרר. יש כמה פעולות שעשויות לחלץ גיר תקוע. בשלב הראשון כדאי לכבות את המנוע ואז להדליק אותו מחדש. חשוב להמתין דקה לפני ולתת למערכת לאתחל את עצמה לפני שמדליקים את המנוע. לפעמים האתחול הזה פותר את הבעיה ומשחרר את הגיר התקוע. מאידך, דברים לא קורים בלי סיבה, כך שכדאי שתגלו ערנות כי לרוב תקלות בגיר אינם בבחינת אירוע חד פעמי. לכן ההמלצה היא בכל מקרה שמתרחש אירוע כזה, כמו גם בכל פעם שנדלקת נורית אזהרה שמהווה אינדיקציה לתקלה בגיר, לפנות למרכז שירות שמתמחה בדיאגנוסטיקה של בעיות גיר ב-BMW.
איך מאתחלים גיר אוטומטי של BMW?
בעיה נפוצה נוספת בגיר של BMW היא שלעיתים העברה קופצנית ולא חלקה. פתרון אפשרי ופשוט שהרבה פעמים מוכיח את עצמו, הוא אתחול הגיר האוטומטי, מה שעשוי לפתור את הבעיה הזו. איך עושים את זה? ובכן מדובר בהליך מהיר ללא שום כלים שאורך כ-2 דקות ולא יכול לגרום נזק נוסף לרכב.
ראשית הדליקו את הרכב, אך אל תלחצו על דוושת הבלם. נורות לוח המכוונים אמורות להידלק אך המנוע לא אמור לעבוד. בשלב זה לחצו על דוושת הגז, לחצו עליה כשלושים שניות כאשר הרכב דולק אך המנוע לא עובד. עכשיו שחררו את הרגל מהדוושה, הדליקו את המנוע והתחילו לנסוע. הפעולה הזו אמורה לאתחל את הגדרות הגיר ולהביא אותם למצב אותו קבע היצרן. חשוב לציין שאחרי ביצוע אתחול כזה, מומלץ לא לנסוע בפראות.
אתה מוזמן להתקשר ולתאם בדיקת גיר חינם!