ישנה תקלה בממיר המומנט? במכון גירים גירטרוניק אנו מספקים שירות מקצועי לאבחון וטיפול בתקלות ממיר מומנט וכן שירותי שיפוץ והחלפת
גיר רובוטי, הידוע גם כתיבת הילוכים אוטומטית-ידנית (AMT), הוא סוג של תיבת הילוכים המשלבת את היתרונות של תיבה ידנית עם
מערכת ההילוכים ברכב כוללת חלקים ופונקציות רבות ואחד מהרכיבים החשובים בה הוא אגן שמן הגיר. למרות מראהו הפשוט והצנוע, תפקידו
דמיינו שיצאתם לטיול, אתם נוסעים בכביש המהיר, חלונות למטה, נהנים מהנסיעה. לפתע, אור צהוב מהבהב בלוח המחוונים – נורית “בדוק
הגיר (או תיבת ההילוכים) מהווה חלק חשוב ברכב אשר אחראי על העברת הכוח מהמנוע לגלגלים. ברגע שהוא ניזוק, הדבר עשוי
לא רק המנוע של הרכב עומד בעומסי חום כבדים אלא גם הגיר. כדי לסייע לגיר לעמוד בעומסים האלה קיים שמן
כדי להעביר הילוכים ברכב ידני או כדי לבחור הילוכים ברכב אוטומטי אנו נעזרים במוט ההילוכים. ברכב ידני לרוב יופיעו על
לנסיעה עם מערכת הילוכים רובוטית יש מספר יתרונות לא מבוטלים, המערכת מאפשרת חיסכון משמעותי בהוצאות הדלק, משלבת בין גיר רגיל
גיר טיפטרוניק הוא גיר המשלב אפשרויות תפעול ידניות לגיר יחד עם יכולות אוטומטיות, כך שהשליטה הידנית בגיר היא לא מלאה,
תקלות בגיר הן עניין נפוץ מאוד: תיבת ההילוכים היא אזור מורכב מאוד, הדורש תחזוקה וטיפול תקופתי, יחד עם הרגלי נהיגה
אנו בגירטרוניק מספקים שירות תיקון והחלפה של מחשב גיר לדגמי מאזדה 3 ו-5, דגמים הסובלים מבעיות בחלק מרכזי זה האחראי
בשל היותו של הגיר מורכב מחלקים מתכתיים רבים הנעים יחד ומתחככים זה בזה, יש צורך בשימון מתמיד של המערכת בכדי
יצרני הרכבים ממליצים בדרך כלל על החלפת השמן בתיבת ההילוכים לכל 100 אלף ק”מ לערך. החלפת שמן גיר מסייעת לניקוי
מצב של התחממות בגיר האוטומטי עלול לגרום לבעיות ונזקים בתיבת ההילוכים. במידה והבעיה לא מטופלת, הדבר יכול לגרום לבעיות בסולנואידים,
“סולנואיד” – שם שלא רבים מכירים בתחום הרכב, ובכל זאת הוא מרכיב המהווה חלק חשוב במערכות שונות ברכב: תפקידו לייצר
“גיר בועט” הוא מושג שמשמעותו הרגשת “מכה” או טלטלה ברכב בעת העברת הילוך או הילוך משולב. לעיתים מדובר במכה שמורגשת
קיימות תקלות רבות שעשויות להתרחש בתיבת הילוכים אוטומטית, הנתונה בין השאר לשחיקה והתיישנות. חלק גדול מהבעיות המדווחות קשורות בנקישות הנשמעות
מכטרוניקס הינה מערכת ההפעלה של גיר אשר קובעת את תזמון החלפת ההילוכיםDSG. גיר זה משלב שתי מערכות יחד: מערכת הילוכים
תקלות בגיר אוטומטי הן דבר נפוץ. גיר אוטומטי נתקע, גיר שלא מגיב, גיר שלא נכנס לרוורס ועוד – תיבת ההילוכים
בעיה בגיר – מה עושים? בעיה בגיר ברכב יכולה להתרחש גם בגיר אוטומטי וגם בכזה שמופעל באמצעות הילוכים. בעיה כזאת
מרבית הרכבים בישראל היום הם רכבים בעלי תיבת הילוכים אוטומטית. לרכב בעל גיר אוטומטי יש הרבה יתרונות, העיקרי שבהם הוא
גיר רובוטי היא תיבת הילוכים ידנית סטנדרטית, אך ללא דוושת המצמד. הוא כולל מצמד אוטומטי ומנגנון רובוטי המחליף הילוכים. פירושו
עד לפני כמה שנים עוד דיברו רק על ההבדל בין גיר ידני לאוטומטי. בעולם של היום האבחנות האלה כבר מיושנות.
תיבת ההילוכים היא מערכת ממסר מכאנית המקשרת בין המנוע לבין ההתקן המונע (כלי רכב), על-מנת לאפשר שינוי ביחס המהירויות ועוצמות
למה גיר אוטומטי מחליק, הסיבות והפתרון לכך. גיר אוטומטי עשוי להחליק במצב של לחץ שמן נמוך מדי או בלאי דסקיות
מה זה גיר טיפטרוניק, שאלו אותי בתור מומחה לגירים עשרות פעמים – אז הגיע הזמן להסביר… מדובר בכינוי למערכת השליטה
שיפוץ גיר לרכב זהו תהליך הדורש עבודה אינטנסיבית במיוחד שיפוץ גירים למנועים גדולים. במוסך עובדים על פירוק הגיר באמצעים מכאניים
אין זה משנה מה מדברת אליכם יותר – יגואר, למבורגיני, אודי או ב.מ.וו – מכונית יוקרה משמעותה לא רק בעלת
לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית בוואטספ, נא מלאו את מספר הטלפון שלכם
נגישות